Niespełna dwa tygodnie temu miała miejsce premiera najnowszej reklamy marki Nike. Producent butów sportowych przyjął tym razem hasło „Unlimited You”. Sprawdźmy, czym próbuje nas przekonać do swoich produktów.
Reklama rozpoczyna się podobnie jak program dokumentalny. Słyszymy męski głos narratora opisującego to, co właśnie podgląda. Jako pierwszy ukazuje się naszym oczom niemowlak, mały Daniel w swym łóżeczku. Zaraz później dowiadujemy się, że pewnego wygra mistrzostwa stanowe. Tuż po tym narrator przeprowadza nas przez całą serię mini historii przeróżnych osób, które uprawiają sport. Jest zwykły nastolatek uprawiający jogging, dziewczyna ćwicząca uderzenia w golfie, tenisie czy też zabawny pływak imieniem Barry. Każdy po kolei zostaje wciągnięty przez narratora do krótkiego dialogu, mówiącego o ich przyszłych sukcesach, w które prawdopodobnie obecnie nie wierzą. W pewnym momencie historia zdaje się wymykać spod kontroli pierwszego głosu, a jej wcześniejsi oraz nowi bohaterowie przejmują całą akcję walcząc na ringu, wbiegając na klif, ścigając się w sprincie czy wykonując ekstremalne tricki z piłką koszykową. Oprócz zwykłych osób zaczyna ukazywać się naszym oczom rząd sportowych sław, takich jak Giancarlo, Serena Williams, skateboardzista Nyjah czy piłkarz światowej klasy Neymar. Wszystkie te osoby opanowuje pewnego rodzaju szaleństwo polegające na pokonywaniu swoich limitów, słabości i sięganiu po rekordy. Jak sam narrator mówi „This is out of control”, a cała ta magia oczywiście dzięki butom Nike spoczywającym na nogach bohaterów filmu. Dynamika reklamy, piękne ujęcia oraz ciekawe historie ludzkie chwytają za serce i sprawiają, że bez wątpienia jest to jedna z ciekawszych propozycji reklamowych ostatnich sezonów. Takie reklamy możemy oglądać i to z przyjemnością – aż chce się pobiec po nową parę Nike Air Max, Roshe Run czy Nike Free aby dołączyć do zaprezentowanego fenomenu! Zresztą sprawdźcie sami!